Med plads til at være sammen

Lokaler

Udleje af gildesal og gæsterum

Gildesal 40 pers.

Til de store begivenheder, barnedåb, konfirmation, runde fødselsdage mv.

Børglumparkens beboerhus når der er dækket op til fest 2021

Beboerhus 35 pers.

Til børnefødselsdage eller besøg af familien, når lejligheden er for lille

IMG_20201223_144732819

Gæsteværelse for 2

Til dine overnattende gæster til en absolut overkommelig pris

Hvem kan leje?

Kun beboere i Afdeling Børglumparken kan leje lokalerne. Udlejning til udefrakommende er ikke tilladt. Gæsterum er kun beregnet for gæster i afdelingen.

Tjek kalenderen for at se om lokalet er ledig.

Leje af gildesal, beboerhus og gæsterum sker ved henvendelse til Fruehøjgaard.

Lejeaftale skal indgås senest en uge før brug.

Depositum refunderes via modregning i den efterfølgende huslejeindbetaling.

Betalingen foregår over huslejen, og det er derfor ikke muligt at leje ud til folk udefra. For beboere i andre afdelinger, kontakt Fruehøjgaard på tlf. 76 64 66 00.

Gildesal

Gildesalen kan lejes alle ugens dage. 

Du booker gildesalen ved at kontakte til kontoret med besked om navn og dato.*

1 dag kr. 200,-
2 sammenhængende dage kr. 500,-
Depositum kr. 500,-

Beboerhus

Fælles beboeraktiviteter har til enhver tid forrang for udleje. Beboerhuset kan derfor kun lejes på dage, hvor der ikke foregår andet i huset. Det betyder, at lokalet i øjeblikket kun kan lejes ud på mandage, torsdage og lørdage.

Kontakt Fruehøjgaard, hvis du er i tvivl. Overvej alternativt at booke gildesalen i stedet for og kom altid i god tid!

Du booker beboerhuset ved at kontakte til kontoret med besked om navn og dato.*

1 dag kr. 300,-
2 sammenhængende dage** kr. 500,-
Depositum kr. 500,-

Gæsteværelse

 

Det indeholder en dobbeltseng, en weekendseng og dertil et toilet med bad. Gæster gør selv rent på værelset og toilettet efter sidste overnatning.***

Du booker gæsteværelset ved at kontakte til kontoret med besked om navn og dato.*

Prisen er 250 kr. den første overnatning, herefter 150 kr. per nat.

 

Aflevering

Lejer er ansvarlig for rengøring og aflevering af lokalet i rengjort stand. Ved aflevering skal lokalet være opryddet og køkkenborde, skabslåger, komfur, ovn, køleskab og opvaskemaskine grundigt rengjort. Service skal være vasket op og stillet på plads. Borde og stole skal aftørres og sættes på plads. Affald skal fjernes. Mulighed for tilkøb af slutrengøring (950 kr.).

Slutrengøring

Eventuel slutrengøring skal aftales ved reservering. En slutrengøring omfatter almindelig rengøring af toilet, aftørring af køkkeninventar (kun udvendigt), døre og karme, samt støvsugning og vask af gulve. Slutrengøring koster kr. 950,- pr. gang. 

Slutrengøring omfatter ikke rengøring af hårde hvidevarer. Lejer skal aflevere alle hårde hvidevarer grundigt rengjort. Desuden skal lokalet afleveres rengøringsparat. Det vil sige, at borde og stole skal være sat på plads, service skal være vasket af, og der skal være ryddet op.

Affald og tom emballage skal være fjernet.

Praktiske oplysninger

  • Nøgler administreres af afdelingsbestyrelsen og skal returneres dagen efter brug.
  • Aftale om nøgleafhentning skal ske med Lisa Fuhlendorff på tlf. 26 19 02 54, gerne via SMS senest dagen før udlejning.
  • Lokalerne kan ikke lejes nytårsaften eller når der er fælles aktiviteter.
  • Musik og støj skal dæmpes senest kl. 24.00 for at tage hensyn til naboerne.
  • Rygning er forbudt i alle lokaler. Rygning skal foregå udenfor lokalet.

Hjælpemidler

Lokalerne er udstyret med kost, spand, gulvklude, opvaskebørste og opvaskebalje. Lejere skal selv medbringe toiletpapir, sæbe, rengøringsmidler, håndklæder, viskestykker og karklude.

Ansvar

Lejer er ansvarlig for, at alt afleveres i god og ordentlig stand. Afdelingen holdes skadesløs for mangler og skader. Eventuelle mangler og skader skal meddeles til afdelingsbestyrelsen ved aflevering af nøglen. Optælling af service før og efter brug påhviler lejeren. Inventarliste forefindes i festlokalerne.

Kontakt

Ved akut problem: Kontakt Falcks vagtordning på tlf. 70 33 30 70.

For at sikre en god oplevelse for alle vores lejere, beder vi om at alle overholder de gældende ordensregler og viser hensyn til naboerne. 

* Husk at aftale med ansvarlig for nøgleudlevering/-aflevering. For gæsteværelse, gildesal og beboerhus er det Lisa Fuhlendorff.

** Fredag efter fællesspisning til søndag inden café; søndag efter café til tirsdag inden madholdet går i gang eller onsdag efter café til fredag middag inden madholdet går i gang. Udleje skal forinden aftales og godkendes af bestyrelsen (for at undgå dobbeltbooking). Du kan tjekke om lokalet er ledig i afdelingens kalender.

*** Leje af gæsteværelset omfatter IKKE køkkenet. Lejer skal medbringe lagen og sengetøj. Dyner og puder er til rådighed.

Din kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Mere om